Sunday, May 17, 2009


Praktikal, praktikal…..

Dah seminggu aku praktikal…oh, I’m forgot to mention, aku paraktikal kat ppd machang…kelantan. Aku pilih ppd machang ini sebab ia berdekatan dengan rumah aku...jadi senag la skit aku pi sana….kalau orang yang kenal aku terkejut bila diorang tau aku pegi keje dengan motor..sebenarnya aku penakut..harapkan lesen jer ada, aper org kata lessen gantung wak freme..hehe

Kat ppd tu, aku praktikal kat bahagian pembanggunan sek rendah,pra sekolah and guru ganti.di bawah seliaan tuan haji Razali Mustapha…kat sini smua stafnya ok.,.selalu memberi tunjuk ajar kat aku antaranya, puan Rafizam di bahagian kewangan, penyelia aku sendiri Tuan hj lie, Tuan hj Aziz timbalan pengarah, ustaz Abrisam dan ustazh Pah di bahagian pendidikn islam & J-QAF…

Disini, saya praktikal dengan 2 orang kawan, sama2 belajar kat usim dan dari fakulti (fakulti pengajian quran dan sunnah) yang sama iaitu, farah wahayu dan Wan Khairiah..tp berlainan cOurse la, aku dan Farah quran dan multimedia manakala wan,quran sunnah pure….

Setiap hari aku bertolak pegi keje kul 7.30 pg dan balik kul 5.10 ptg..
Penat sungguh…
Tapi penat2 tu la yang banyak memberi manfaat dan faedah kat kiter nnti kan??

No comments:

Post a Comment